حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

باز هم از کنسرت های داود سرخوش

آخرین نوشته در وبلاگم در ماه مارچ امسال نشر شده بود که از سلسله کنسرت های داود سرخوش در روسیه و در آسترالیا اطلاع می داد. 

 

اینبار باز هم از سلسله کنسرت های او، اما نه در روسیه و آسترالیا، بلکه در سویدن، هالند و دنمارک. این سلسله کنسرت ها که در نظر است در ماه دسمبر امسال برگزار گردد، یک سلسله برجستگی هایی را نسبت به کنسرت های قبلی دارد که می توان آنها را در ذیل اینگونه بر شمرد:  

  1. کنسرت های داود در ماه دسمبر با اجرای آلبم جدید او بنام «مریم» اجرا می گردند. این اثر هنری که حدوداً ده تا آهنگ کاملاً جدید از ساخته های خود داود سرخوش را در خود گنجانیده، یکی از بهترین آثار هنری وی می تواند باشد.
  2. یک گروه متشکل از پنج نوازنده که هرکدام از نوازندگان نامدار و حرفه ای در رشته موسیقی می باشد، نوازندگان این سلسله کنسرت ها است.
  3. علاقه مندان و دوستداران صدای داود سرخوش چندین سال را در انتظار نشر اثر جدیدی از این هنرمند بسر برده اند و بی صبرانه منتظر شنیدن خبر نشر آلبم جدید او بوده اند. از اینرو، داود سرخوش با اجرای این سلسله کنسرت ها هم به تشنگان صدایش و هم به مشتاقان اثری هنری جدیدش پاسخ می دهد.

از آنجایی که میزبان این مهمان خانه در چگونه برگزاری این سلسله کنسرت ها مسؤلیت دارد، از تمام دوستان و بازدید کنندگان انتظار دارد تا در مورد بهتر برگزارکردن کنسرت های امسال داود جان سرخوش نظر دهند و روی نکات ضعف و برجسته ی کنسرت های گذشته، اشاره نمایند. این روند می تواند وی را در بهتر کردن تمام کارها، کمک کند.

 

قبلاً و قلباً تشکر!

نظرات 17 + ارسال نظر
jawad پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:44

Is he going to release this album (Maryam) or just perform on stage?

zaki شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:22

Tell him not to leave the stage quickly and without saying goodbye to the audience. Last time he was very rude in Norway. Any way we are looking forward to the concert and wishing him all the best.

حبیب پیمان چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:52

سلام جاوید جان

بله سی دی را ادل نشر می کند و آهنگ های آن را در کنسرت اجرا.

موفق باشید

محمد اشرف اکبری دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:56 http://www.mecheid.blogfa.com

سلام دوست عزیز جناب پیمان!
اولاْ از همه تان ممنون که این برنامه ها را روی دست گرفتید جهانی سپاس از همه شمایان
من چندی قبل یک خواندن از کنسرت داود را در کویته دیدم که توسط دوربین های شحصی ثبت شده بود خیلی بی کیفیت و بی مفهوم فلمبرداری شده بود و به بازار کشیده شده بود و و فکر میکنم که اگز اینبار اینطوری بشه خوب نخواهد شدو اگر میشه جلو فلمبرداری های شخصی را بگیرید. ممنون تان
اشرف اکبری کابل

حبیب پیمان دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:45

سلام آقای اکبری و از پیامت تشکر!

این تلاش را همیشه کرده ایم و خواهیم کرد، اما متاسفانه تا مردم این فرهنگ را نداشته باشد، جلوگیری از این روند خیلی سخت است.

امروزه اکثریت تیلیفونهای موبایل می توانند فلم بگیرند و خیلی مشکل شده جلوگیری از این کار. البته ما تلاش خود را میکنیم تا حدی که ممکن باشد!

موفق باشید!

فرهاد شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:34 http://www.fgiutar1364.com

منم مثل تو از طرفتارهای حبیبم.
اگه خواستی یه سری هم به کلبه فقیرانه و کوچیک من بزن(تازه ساختمش)و نظر هم یادت نره.

Zeba Ali Hazara ( Qasimi) سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:51

I am Zeba Ali Hazara, currently i live in Hazarajat.great to see our Hazara nation has developed too much.I love to share you some pictures from Hazarajat if you like.Wish you all the best and let me know that when Albul of Dawood will be released < thanks too much ...I love you all Hazaras

هزاره پیوند جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:09 http://hzarepayvand.blogfa.com

وبلاگ حبیب پیمان در هزاره پیوند لینک شد
شما هم اگر هزاره پیوند را لینک کنی ممنون میشم
هزاره پیوند راه است برای رسیدن هزاره های جهان بهم دیگر همک اکنون بیش از 300 وبلاگ هزارگی با موضوعات مختلیف در هزاره پیوند لینک شده
هرکسی میخواهد درجمع ما بپیوندد درخاست لینک کند

سلامتی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:19 http://www.afghainstan.fi

زندگی نامه یوسفی را یخوان

رضا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:55 http://rek.blogfa.com

حبیب عزیز سلام
من رضا هستم
وبلاگ بسیار خوبی داری
به من سر بزنی خوشحال میشم
گاه گاهی شعر می سرایم
موفق وپیروز باشی

اسد از استکهلم سویدن یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:55

سلام حبیب جان موفق باشید! راستی من می خواستم در ارتباط با کنسرت داوود جان در استکهلم باید عرض نمایم اینکه مردم خیلی نا راحت هستند. چون با سالگرد شهادت بابه ومراسم ان در اسلو برابر شده است. مردم می گویند که پشتونها واین کار را نموده است تا همبستگی مردم هزاره را نشانه بگیرند. من چند پیام را خدمت داوود جان فر ستادم اما هیچ جواب نشنیدم.
امید است شما این مسله را برای داوود جان برسانید

حفیطالله خرم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:16 http://www.imrozfarda.blogfa.com/

پیمان گرامی سلام
امید شاد و سبز بل شید
از دیدن وبلاگ زیبایت خوش و از خواندنش مستفید گردیدم.
من هم از دیر گاهیست که در دنیای مجازی کله کشک را به فال نیک گرفته موز(موش) دوانی میکردم تا جمله را به شیکار نیشینم و کلمه’ را نصیب برم. حال خواستم انگشت دوانی را به کار نیکو وا داشته کیبورد رانی کنم تا دروازه’ قال را با سخن قیل در بان باشم.
لطفا میثقال وقت را هزینه سفر کن و به کلبه ما سر فرما شو، از قابلی پلو دست بشوی، با چای سبز و یک لبخند در خدمتم.
خانه نو است و پای سنگ آغازین را به چیدن گرفته، نقد و نظر شما را به گدایی نشسته ام.............امید با قال تان قیل پای سنگ کنیم

احمد جاوید جویا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:27 http://www.hazarapress.blogfa.com


سلام آغا پیمان تشکر ازی خبر خوش من که داود سر خوش هر دلعزیز را دوست دارم امید خواندن های خوب کند بسه دیگه از انتظار ی چشم ما سفید شد قربان صدای ات داود جان مدت زیاد است که در انتظار است همه پلیز خواندن های بهترین اجرا کنید www.hazarapress.blogfa.com برای دوستان ویب لاگ را بدهید لطفا تشکر

jan پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:32

salam welage hamae tan khob hast.hamesha moafaq bashed

sima شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:14 http://sima-2009@yahoo.com

salam ba hamae dostanam.omid hamesha khosh and moafaq bashed .aga metanen lotfan hamen nam haie mah ha ra az farse irane kerda ba dare khode ma benawesed besiar khob khahad shod. ma alhamdulilah az khod farhang darem pas ba irane naweshtan che zarorat? ma hamei site haie tan ra dost darm. besiar khob ast. omid dark karda bashed.

روز حسرت جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 http://www.roze-hasrat.mihanblog.com

می دونی اعدام قسطی چیه ؟
وقتی این مطلب رو گذاشتم توی وبلاگم احساس کردم دلم می خواد همه عالم بدونن چی گذشته . ولی دوستای من کم بودند . پس چیکار باید میکردم ؟ به خدا گفتم خدایا من وبگردی میکنم ولی اونی که خودت می دونی رو بزار سر راهم تا دعوتش کنم برای خوندن این مطلب . حالا شما انتخاب شدی . لطفا دعوتم رو قبول کن و به وبلاگم بیا و فقط همین یک مطلب رو بخون . ممنون از وقتی که میزاری [گل]

مصطفی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 http://hazare.blogsky.com/

سلام :
وب زیبای دارید اگرمایلید تبادل لینک کنید
به من هم سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد