حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

حبیب پیمان

این وبلاگ منعکس کننده نظرات و دیدگاه های شخص صاحب وبلاگ می باشد!

دلیل غیبت

نعمت الله گرامی و تمام دوستان سلام

 

از نظرات همه تان، چه موافق و چه مخالف، تشکر. اینکه کسی می آید و وقتش را صرف می کند و چیزهای حتا غیر اخلاقی می نویسد، خود چیزی است که من باید خوش باشم ـ چون توجه حتا مخالفان را نیز جلب کرده ام...

 

بهرحال... از شوخی ها که بگذریم، عرض کنم خدمت دوستان و مخصوصاً آقای نعمت الله عزیز که دلیل غیابتم از این وبلاگ دل زدگی نبود بلکه مصروفیت های بیش از حد و تغیراتی در زندگی و کار بود. اگر ادعا کنم که این اولین نوشته بعد از تقریبا یک سال است، شاید اشتباه نباشد.

 

نعمت عزیز!

من از روزی که در اروپا رسیده ام، با مردم یکجا زندگی کرده ام و به اندازه توان در تمام فعالیت های جمعی شریک بوده ام. از این رهگذر آنچه تا امروز آموخته و فهمیده ام این است که فعال بودن در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جوامع محروم و جامعه ی مثل هزاره، خود را قربانی کردن است. برعکس، سهم داشتن در چنین فعالیت هایی در جوامع آگاه، بجایی رسیدن و به چیزهایی دست یافتن است. من بخوبی درک کرده ام و می دانم که پاداش زحمات یک فردی مثل من برای مردمش چیست. از اینرو، هیچ وقت از دریافت پیام های مانند پیام آقای نومید و... سرد نمی شوم و پاهایم نمی لرزد. برعکس مصمم تر می شوم تا برای افراد غرق در گرداب های جهل این جامعه بیشتر بتپم و بیشتر تلاش کنم ـ هرچند تلاش ناچیز، اما تلاش کنم.

 

دلیلی که مدت ها است در وبلاگ نمی آیم این بوده است. در ضمن هزاره نیت ورک نیز مرا بخود زیاد مصروف ساخته و بیشتر وقت اضافه ام در آنجا صرف می شود. این چند چیز دلیل گردیده تا در وبلاگ رسیدگی نتوانم.

 

موفق باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
نگین شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 http://neginsky.blogsky.com

سلام..حرف از سر شما در نیووردم..
یه وجب خاک دارم که پامو اونورطرش نذاشتم و نمیخوام بزارم
واس همین حرفی از سرم نیومد..
وبلاگتون هیییییی بدک نیست خوبه..موفقیت شما آرزوی من است...
موفقیت همه ی انسانها..
خوشحال میشم به منم سر بزنین

حبیب پیمان یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27

سلام... سر دعوت دوست ندارم بزنم... ولی دوست دارم آشنا شویم اینرا جدی میگم...

تنها پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:53

به روزم اگر خواستی بیا

dad جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:07



Kære Mechid,
Du er min elskede. Jeg har et travlt liv, fuldt af stress og pres. Når jeg kommer hjem og kramer dig, glemmer jeg alt træthed.
Den karakter du har fået, giver din travlt far ekstra energi og ekstra et helt andet håb på livet.
Jeg elsker dig så højt, som man slet ikke kan beskrive.
Tillykker med din karakter

Kærlig hilsen
Din far

baran mohseni یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 http://bmohseni.blogfa.com

سلام حبیب خان... خوش آمدید دلمان برایتان تنگ شده است.

کمال کابلی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:14 http://kamalkabuli.blogfa.com

درود بر پیمان عزیز .
میگن سلام کابلی بی مدعا نیست . مدعا اینکه مدت ها قبل سروصدا افتاد که استخوان های اسکلیت عیسای مسیح و مریم و حواریون در یک استوپه کشف گردیده و نیز عکس های آنرا شما در وبلاگ تان نشر گردید و کاپی آن نزد من موجود بود . با دریغ که از معجزات آن حضرت کامپیوتر من مورد حمله ویروس قرار گرفت و همه فایل های تصویری و نوشتاری از بین رفت . خواستم از شما خواهش کنم در صورت امکان و مساعدت فرصت آنها را به آدرس من ایمل فرموده ممنونم بفرمایید . ایمل :
www.kamalkabuli@yahoo.com

هنوز هم در دنمارک هستی ؟
روزگار خوش و قدرتان افزون .
با محبت .

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59

خدا لعنتتون کند و ریشه شما بی دینان آمریکایی را که در لباس مظلومیت و تمدن نوین دین و مذهب و عقیده مردم را مورد تاخ و تاز قرار داده اید خشک نماید. ادعا کنند گان معرفت بیعرفت

دانشگاه مجازی المصطفی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:26 http://WWW.I-AOU.COM

فراگیری دین حق همگان در هر زمان و هر مکان

با ثبت نام در دانشگاه مجازی المصطفی خانه های خود را کلاس معارف اسلامی کنیم.

رشته های: فقه، علوم قرآن ، اخلاق و … در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دوره های کوتاه مدت به زبان های فارسی ، عربی ، انگلیسی ، اردو و…

دانشگاه مجازی المصطفی از ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور، برای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته تحصیلی اخلاق اسلامی و مقطع کارشناسی در رشته های فقه اسلامی و رشته فقه و معارف اسلامی دانشجو می‌پذیرد.



علاقمندان برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام به آدرس WWW.I-AOU.COM مراجعه کنند و یا با تلفن های

2512114195 98+ و یا 2512114141 98+ تماس حاصل نمایند.

جمهوری انسانی (علی فیروزی) یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://alifirouzi.blogspot.com

سلام و درود

چیگپا؟ دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:29 http://www.chigapa.com

از شما دعوت می شود که در بزرگترین سایت جامعه مجازی افغانستان عضو شده و دوستان خود را نیز به اینجا دعوت نمایید.
www.chigapa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد